piątek, 30 listopada 2012

Wianek i stroik świąteczny


Witam Wszystkich:))
W tym roku postanowiłam,że będzie inaczej-
wianek na drzwi wejściowe nie będzie 
biały, a tradycyjnie zielony ...


Wystarczyło wyjść do ogrodu, by za chwilę wrócić
z materiałem na wianek i stroik.
Bluszcz, mahonia, jałowce,gałązki świerkowe, cis,
czerwone kuleczki irgi...
Czerpałam jak z rogu obfitości:)




A co do stroika-
powstał jakby mimo woli z materiałów, które pozostały
po wianku oraz z kilku serduszek, na których ćwiczyłam
wymyślone przez siebie haftowane literki...





A miałam szykować prezenty...

Witam nowych obserwatorów i dziękuję Wszystkim za ciepłe słowa...
Do miłego, pa,pa:))







15 komentarzy:

  1. Bardzo ładny stroik i ten renifer w środku...bajkowy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeta to nic innego jak powrót do dzieciństwa, więc rózne elementy bajkowe mogą w tym czasie do naszych domów zagościć:)
      Pozdrawiam Małgosiu

      Usuń
  2. Zieleń, czerwień, biel i haft - genialne połączenie. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki- mimo bieli odrobina tradycyjnych kolorów powinna się znaleźć na święta:)

      Usuń
  3. Zdecydowanie wolę taki naturalny, zielony wianek, od bielonego. Im bliżej natury, czerpanej z rogu obfitości tego, co za oknem, tym lepiej. Pięknie Ci wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Aniu- wianek wisi na drzwiadh wejściowych- powinien się wtopić w ogród:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Soczyście zielony i mięsisty- też go lubię:))

      Usuń
  5. Wygląda wspaniale :) Zapraszam do odebrania wyróżnienia Liebster Blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdeczne dzięki- widać dlatego nie umiesciłam 3 poprzednich wyróżnień z zeszłego tygodnia, by dodać jeszcze to od Ciebie!
      Dziękuję jeszcze raz:))
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój wianek i stroik też :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)