czwartek, 22 maja 2014

Z zamiłowania do staroci..

...musiał, po prostu musiał powstać ten post:)


Witajcie, Kochani:)
Wiem, wiem, miałam zniknąć na dłużej, ale 
czy tak się da?
Plany przemalowania i przetarcia świata
 na biało swoją drogą, a tęsknota za działaniem
 na bieżąco, swoją...
Jak tu nie umieścić zdjęć obiektów,
z którymi zetknął mnie ostatnio los ...
Tylko popatrzcie:
Harley stareńki jak świat,
chata z której  przemiły właściciel 
obiecał mi okiennice
drzwi i różne takie...
Już się cieszę na myśl, że będę
za chwile miała je w swoich rękach;-)
Na początek kilka zdjęć girlandy z domkami
w serduszka, które nadrukowaliśmy
z Jankiem stemplami z ziemniaków:)




Marzą mi się takie drzwi,
być może właśnie je zdobędę...
 Te okiennice natomiast mam
już obiecane.
Ta dam!!!!



Nie mogę wprost uwierzyć,
że wystarczyło wsiąść na rower,
zasięgnąć języka- by to, czego od dawna
szukałam, znalazło się w zasięgu  moich rąk...

A Harley?
Nie wchodząc w szczegóły,
któregoś pięknego popołudnia
po prostu znalazł się na naszym podjeździe...
Zapytałam tylko o to, czy mogę  go sfotografować 
i umieścić w poście.
Zgodę dostałam i 
niniejszym  czym prędzej zamieszczam!







Stary i (więc) PIĘKNY,

nieprawdaż?!?

Duże buziaki:)
M.Arta
















16 komentarzy:

  1. Sliczna girlanda.. a okiennic zazdroszcze.. marza mi sie takie :-) pozdrawiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, myśle,że girlanda pasuje do tych starych drzwi...
      Pozdrawiam, Agatko

      Usuń
  2. Bardzo klimatyczne te okiennice. Harley zresztą też :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Okiennice cudne...ciekawe co z nich zrobisz...pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie to, co sie robi z okiennicami w stylu shabby chic, jak sądzę:-)

      Usuń
  4. Niesamowite .... kiedyś człowiek wkładał w każdą rzecz pracę i duszę. cóż po tej epoce pozostaną bryły supermarketów i galerii handlowych ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, kiedys nawet kratki ściekowe były działami sztuki...
      Każdy przedmiot nawet codziennego użytku miał swój styl i duszę...

      Usuń
    2. To prawda, kiedys nawet kratki ściekowe były działami sztuki...
      Każdy przedmiot nawet codziennego użytku miał swój styl i duszę...

      Usuń
  5. bardzo mi sięto wszystko podoba buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie stare zabudowania jakoś zawsze wzbudzają we mnie jakiś sentyment i nostalgię. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. jak wino, im starszy tym lepszy:))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Okiennice super! Nie mogę się doczekać jak pokarzesz co z nimi zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ;-)))
    Dzień dobry poniedziałkowo ;-)))
    skoro takie okiennice to... dom też musiał być piękny -n tak jak piękny jest Harley ;-)))
    Buziaki zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  10. Drzwi i okiennica no i girlanda robią wrażenie, motocykl tez niezły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)