środa, 6 sierpnia 2014

Lawendowe CANDY


Witajcie, Kochani:-))
Wreszcie uporałam się z różnymi sprawami,
 trochę wyjeżdżałam,,  pracowałam w ogrodzie,
poswięcałam dużo czasu Jankowi, dużo czytałam,
słowem karmiłam i dusze i ciało1
Dlatego wybaczcie mi dłuuugą nieobecność.
Mam nadzieję,ze przejdzie mi ona na sucho,
tym bardziej,że wreszcie przygotowałam dla Was 

LAWENDOWE CANDY

Zasady jak zawsze:
-po pierwsze, trzeba zgłosić swój akces 
pod postem
-trzeba być obserwatorem bloga
-należy wkleić link na bocznym pasku

Losowanie w niedzielę,

14.09.2014


W skład CANDY wchodza:
- woreczki z lawendą-
dwie pałeczki lawendowe
-koszyczek lawendowy
-tagi lawendowe
-serduszko różowo- lawendowe
-wstążka w kolorze lawendowym
-oraz trzy lawendowe (handmade) mydełka
w kształcie muffinek o zapachu lawendy 
z odrobiną paczuli i
drzewa sandałowego







Wszystkim ,którzy wezmą udział 
w zabawie życzę powodzenia w losowaniu!!!

Miłych wakacji 
lub znośnej pracy,
jak kto woli;-)

Wasza M.Arta




-

52 komentarze:

  1. Może teraz się uda... zgłaszam się i czekam z niecierpliwością na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Próbuję szczęscia uwielbiam lawendę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lawendowa zabawa super....Ustawiam się w ogonku....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty przygotowałaś, więc i ja się zgłaszam do zabawy.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  5. A juz zastanawilaam sie gdzie nam Marta przepadla. Najwazniejsze, ze juz jestes i to jeszcze z takimi cukiereskami. Ja z wielka przyjemnoscia zapisuje sie:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja kochana lawenda!!!!!
    Pewnie, że stanę, powącham, zamknę oczy, pomarzę i lawendowo wokół się stanie...

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja spróbuję:) Uwielbiam wszystko co związane z lawendą:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja staję w kolejce. Piękne te Twoje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że już jesteś, a, że kocham lawendę, to nie mogę sobie odpuścić takiego candy:) ustawiam się w kolejce i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję się, banerek dodałam na blogu.
    Cieszę się, że odpoczywasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisuję się po lawendowe cukierasy,obserwuję jako Agata Fleszar

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeżeli osoby bez bloga też mogą się dołączyć do zabawy to już zajęłam miejsce w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lawendę uwielbiam, zaciekawiły mnie mydełka i dołączam do zabawy.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oczywiście też chcę takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wezmę udział w Twoim candy. Uwielbiam lawendę, zrobiłam nawet konfiturę lawendową :))
    Pozdrawiam i zapraszam na moje candy

    OdpowiedzUsuń
  16. Z wielką przyjemnością się zapisuję ;) O lawendzie w ogródku marzę od dawna, w tym roku ją posiałam, ale na razie mam cztery malutkie krzaczki, pewnie już w tym roku nie zakwitną...
    Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  17. To przez Ciebie...
    pokochałam lawendę ;-)))
    więc po prostu nie mogę odebrać sobie tej nadziei, żeby w moim domu znów zapachniało lawendą... Ten zapach już zawsze kojarzył mi się będzie z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapisuję się do zabawy! :)
    Uwielbiam lawendę, więc nie mogę przeoczyć takiego candy ;)
    Obserwuję jako Agnieszka F., podlinkowany baner u mnie na blogu: sutasz-agi.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. zgłaszam się i juz czuje zapach lawendy

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne Candy, cudowności porobiłas, więc z nadzieją ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  21. z przyjemnoscia dołacze do zabawy w tak pachnacym candy;) zapraszam równiez na moje z kubeczkiem i swiecą oraz herbatka, czyli zestaw na złapanie chwili wytchnienia;)pozdrawiam cieplo i ciesze się,ze trafiłam do takiego miłego miejsca;)karina

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :) Uwielbiam lawendę
    Obserwuję jako Sandi Cullen
    Banerek na moim blogu: http://poradydlakazdejkobiety.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny lawendowy komplecik :) Z przyjemnością zapisuję się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. fajny komplet lawendowy, chętnie wezmę udział http://pracownianati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią wezmę udział w zabawie :-)
    Banerek na http://joanna-kwiecistybalkon.blogspot.com
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super komplet, będzie przypominal słoneczne, pachnące lato. Ustawiam się w kolejeczce z nadzieją na wygraną. Pozdrawia solnyswiat.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Może będe miała szczęście:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością i ja spróbuje szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapisuję się do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham lawendę bezgranicznie i nigdy mi dość, więc nie darowałabym sobie, gdybym nie spróbowała szczęścia :) Oj, jak chciałabym mieć własny ogród z lawendowymi krzaczkami!
    Pozdrawiam i cieszę się, że tu trafiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam lawendę, więc nie może mnie zabraknąć w losowaniu, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. No to pcham się do kolejki po takie cuda !!!! pozdrawiam anielskaszpulka

    OdpowiedzUsuń
  33. i ja ustawiam się do kolejki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Z ogromną przyjemnością zgłaszam się do zabawy. Polubiłam i będę zaglądać, bo bardzo mi się tu spodobało.
    banerek na moim blogu www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie się zgłaszam:)
    Baner już jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. lawendy nie przepuszczę, jest przepiękna i zakochałam się w niej . Kochana, masz cudny talent, pielęgnuj go w sobie

    OdpowiedzUsuń
  37. Jeszcze ja chętnie zapisuję się do zabawy. Kocham lawendę i jej piękny zapach. U Ciebie jest tak cudownie fioletowo i pachnąco. Banerek umieściłam, obserwatorem już jestem i zostaję na dłużej

    OdpowiedzUsuń
  38. Niesamowicie pachnące candy!:) Chętnie wezmę udział w zabawie:)
    Link do mojego bloga -> Kasmatka

    Pozdrawiam,
    Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Z wielką przyjemnością korzystam z zaproszenia i pomarzę o lawendowych słodkościach.
    Baner na blogu http://terenias.blogspot.com/
    Pozdrawiam słonecznie na przekór ponurej jesieni za oknem

    OdpowiedzUsuń
  40. Liczę na szczęście w losowaniu, ponieważ 14 września będę obchodziła 18-tą rocznicę ślubu... ;-)
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  41. Tak pachnącego candy nie można ominąć, chętnie wezmę udział w tej zabawie:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Uwielbiam zapach lawendy, w tym roku zasadziłam trzy krzaczki, na razie mało kwitły, ale za rok będzie więcej. Chętnie się zapiszę na te pachnące cudowności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się :)
    baner na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ zapraszam do odwiedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zapisuę się z chęcią.Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  45. No cóż, bardzo chętnie bym przygarnęła te lawendowe wspaniałości... Niestety, na własne nie ma szansy.
    Tak więc z wielka nadzieją ustawiam się w kolejce...
    Może tym razem mi się uda...
    Zapraszam też do siebie - http://marilles-crochet.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zapisuję się do zabawy, banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ostrzę sobie ząbki na mydełka ;-)
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art

    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgłaszam się, bo nagrody wyjątkowo aromatyczne :)
    Baner na blogu librimagistri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja się zapisuję na zabawę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. Na lawendowe cudeńka to ja zawsze chętnie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. oooo, to i ja!!!
    banerek w mojej zakładce: Candy, Rozdania...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)