piątek, 8 kwietnia 2016

W pastelach/in pastels:)


Witajcie Kochani :-)
Dzięki za Wasza obecność,
za to,że towarzyszycie mi w mojej wędrówce
w miniaturowym świecie,
który ostatnio kreuję :-)
Zagłębiona po uszy w pracowni,
poświęcam każdą wolną chwilę
na działania w niej;
dzieje się tak nie bez kozery-
jeszcze Wam nie mówiłam,
ale 09.09 2016 roku
odbędzie się wernisaż mojej wystawy,
której tematem przewodnim
będzie miniaturowy świat właśnie.
Będą room boksy, dioramy,
ale i pojedyncze maleństwa.
Dziś trochę pasteli-
kilka róż i całe mnóstwo koszyczków
w stylu shabby chic.
Zdjęcia takie sobie-
zawsze, kiedy mogę je zrobić,
z reguły nie ma zbyt dobrego światła.
Za co przepraszam( za jakość zdjęć :-)






In pastels- few roses and a lot
of baskets in shabby chic style:)

Miłego weekendu Wszystkim !

Have a nice weekend!
M.Arta






15 komentarzy:

  1. Śliczne te koszyczki, same moje ulubione kolory:-)Ale bym chętnie zobaczyła Twój wernisaż... z niecierpliwością będę czekać na zdjęcia z tej imprezy:-) Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIc nie stoi na przeszkodzie-przyjedz ,zatrzymasz się w moim hotelu!

      Usuń
    2. Martusiu napaliłam się jak "szczerbaty na orzechy" .... już sprawdzałam odległość na mapie .... i właśnie uświadomiłam sobie, że będę wtedy nad morzem. Żałuję ale nie dam rady:-( Na pewno będzie super:-)) Buziaczki

      Usuń
  2. Wspaniale ! a gdzie odbędzie się wernisaż? muszę zobaczyć na własne oczy te cuda !! pozdróweczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Marta:))no cudne te koszyczki:))jeśli są takie małe jak moje,to jak Ty zrobiłaś do nich koronkę:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sa takie same jak Twoje Bożenko- nie, chyba nawet mniejsze...
      :-)!
      koronka kupiona, specjalnie wybrana niemal najmniejsza na świecie....
      wszyscy piszą o koszyczkach- a różyczki- takie wypracowane, maja po 60 płatków osobno każdy doklejany...nikt nie zauważył...

      Usuń
  4. Śliczności, szkoda, że do Sieradza mam tak daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam taki styl! Piękne koszyczki, ale różyczki mnie zachwyciły - wyglądają jak prawdziwe i takie są romantyczne...:) Wernisarz na pewno bedzie wspaniały, oglądać wszystkie te cudeńka jednoczesnie to będzie coś:) pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne prace w pastelowych kolorkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)