piątek, 5 kwietnia 2013

O N I E M I A Ł A M ...)))))

Witajcie Wszyscy :)))
Dziś uzmysłowiłam sobie,
że dane mi jest
przebywanie wśród
ANIOŁÓW!!!:))
Dzień, jak codzień
tej "wiosny"
zaczął się szaro i ponuro.
Aż tu nagle
dzwonek do drzwi
wyrwał mnie z odrętwienia.
Listonosz
z uśmiechem wręczył
mi paczkę..
Zwykły piątek
zmienił się nagle
nie do poznania:))
Radość w czystej postaci
wielka falą zalała moje serce:))
A w paczce
kunsztownie i bardzo
 plastycznie zapakowane
NAJSZCZERSZE,
 BIJĄCE
SERCE
MAGDALENY
z CHOPINIADY!!!
Zajrzyjcie na Jej blog
koniecznie!
Drżącymi z emocji rękoma
rozpakowywałam cukiereczek
po cukiereczku.
A w każdym niespodzianka,
stonowana kolorystycznie,

                     idealnie dopasowująca
się do charakteru
mojego domu,
wykonana własnoręcznie,
tym cenniejszy przekaz
niosąca:)
Słowa podziękowania
to STANOWCZO ZA MAŁO;
Moja Kochana Artystko
i Przyjaciółko:))

Jestem wdzięczna,
czuję się naprawdę WYRÓŻNIONA,
będę codziennie 
patrzeć z wielką 
przyjemnością
na efekty
Twojej pracy; 
dla tych pięknych
przedmiotów
wybrałam 
miejsca eksponowane,
by każdego dnia 
cieszyły moje 
i domowników
oczy :))

Jestem zachwycona,
każdy z przedmiotów jest
małym dziełem sztuki.
Zachwyca mnie zarówno
pomysł,
jak i kolor,
faktura
oraz kunszt wykonania:))
Ja to jestem 
szczęściarą!
Tyle emocji zawarłaś,
Magdaleno w swojej przesyłce
tyle ich mi dostarczyłaś)))
I ta Twoja PIĘKNA GRAFIKA!!!!
I przeciepły list 
odręcznie napisany:))
A na wieczór
zostawiam sobie rodzynek,
 w postaci
książki
napisanej przez
Magdę
Magdusiu,
DZIĘKUJE Z CAŁEGO SERCA!
Dzięki Tobie
zaświeciło dla mnie
dziś słońce:))
Pozdrawiam wszystkich,
życząc Wam podobnych
przeżyć:))
Miłego dnia,
bo,że mój będzie miły,
to pewne:))



29 komentarzy:

  1. Ale cudownośći!!!!
    gratuluję z całego serduszka:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny prezent :) a i książka musi być bardzo ciekawa. trochę czytałam o tym na studiach. pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje cudnego prezentu :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne prezenty dostalas :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Marto, przepiekne prezenty otrzymalas, widac, ze od serca podarowane, pozdrawiam cieplutko i milego weekend zycze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznosci dostałas :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleee z Ciebie szczęściara ;-)))
    a z tej naszej Madzi "co to nic nie umie" zdolniacha niesamowita...
    Skromność skromnością ale ktoś jej powinien po głowie dać ;-)))

    Pisanki są przepiękne... i wazonik.. i... ten Aniołek...
    no wszystko cudne po prostu ;-)))

    Uściski przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tylko skromność Magdaleny...
      A wazonik jest super świecznikiem wykonanym z puszki po groszku:)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tak właśnie sobie pomyslałam, rozpakowując kolejną paczuszkę:))

      Usuń
  9. :)))
    Piękności same aż miło popatrzeć, tyle cudowności...
    :)))

    Moc serdeczności dla Magdaleny i dla Ciebie radosny Duszku :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. radosny Duszku- piękne:))
      bardzo się starałam jak najlepiej wyeksponować prace Magdaleny...
      Serdeczności, Kochana:***

      Usuń
  10. Cóż... zasługujesz na więcej i to dużo piekniejszych podarków, Droga M.Arto :) Ale jestem przeszczęśliwa, czytając Twój post. Dziękuję Ci za tak sugestywnie i żarliwie objawianą radość. To najlepsza motywacja do dalszej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pracuj więcej i NIGDY nie przestawaj!:))
      Ofiarowuj nam siebie po kawałeczku w swoich pracach...
      BĄDŹ, po prostu BĄDŹ:)))

      Usuń
  11. Ależ piękne rzeczy!
    Tak, tak tylko te cudne paczuszki jeszcze pozwalają jakoś przetrwać przednówek:)))
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż miło się czyta i "słucha" oczami Twoją radość, bije ona po prostu z każdego słowa :)

    Radość to jest najcenniejszy dar który dajemy drugiemu człowiekowi :) dar który ofiarowała Ci Chopinada

    A prezenty też piękne, oglądam kilkakrotnie każde zdjęcie - urzekające!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna paczuszka i tle radości - aż emanuje ta pozytywna energia - gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne dzieła!!! Przezdolna artystka! Gratuluję. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)