niedziela, 8 kwietnia 2012

Wielkanocne dekorowanie

W te Święta Wielkanocne niech nadzieja i radość zastukają do Waszych drzwi, a i wena twórcza niech im towarzyszy.Niech Wielkanoc przyniesie pomyślność,szczęście i uśmiech każdego dnia.


A za oknem coraz to zimniej i zimniej i zaczynają nieśmiało, powoli padać na zdziwioną ziemię pojedyńcze płatki śniegu.
 Moja przygarnięta przed dwoma tygodniami sunia Sida leży wyciągnięta przed domem jak gdyby nic .
Mąż rozpala w kominku...
Jest trochę dziwnie,ogień w kominku -jak na Boże Narodzenie.
Ale ogień to ogień.
Jest ciepło.
Czas na ogrzanie rąk...
                                                                       i  zadumę...



Te wydmuszki wykonałam parę lat temu i jakimś cudem udaje mi się je przechować bezpiecznie co roku.


                                                                      Można i tak.
Do dekoracji użyłam nie wydmuszek, lecz jedynie przestrzeni w nich zawartej. Aby uzyskać taki efekt
wlałam do wydmuszek zielonej galaretki, a po związaniu jej, zdjęłam z zewnątrz skorupki.Jedno jajo zostało doszczętnie obdarte ze skorupki i wewnętrznej osłonki, dwa pozostałe ją zachowały.


niestandardowo:



                                                         i ekologicznie- UPIECZONE


Najbardziej lubię aranżować dekoracje
z przedmiotów, które  być może ktoś inny
by wyrzucił,
mnie jednak wszystko 
się przydaje i wszystkiego
mogę użyć...




Pomysł na podstawkę do jajek z paska blachy profilowanej  i ze zwykłego druciaka do szorowania naczyń :


Były jeszcze jaja reliefowe,
ale gdzieś zagubiły się zdjęcia z nimi.
Pozdrawiam serdecznie zaglądających.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)