niedziela, 23 września 2012

Na przekór jesieni


Cześć,wszystkim:))
Jeszcze niedawno , kilka dni temu słońce świeciło intensywnie, napawaliśmy się nim nieświadomi,że już w sobotę będzie tak koszmarnie zimno i mokro-padał deszcz a może nawet grad ; bałam się wyjść na zewnątrz by to sprawdzić ...
A jeszcze w poniedziałek ogród był przyjemnym miejscem wytchnienia od  codziennej krzątaniny , mogłam na chwilę zatrzymać się w biegu, wypić dobrą kawę, posłuchać dobrej muzyki i popatrzeć na jeszcze letnią zieleń roślin ogrodowych:))


Te zdjęcia wykonałam dziś rano, jeszcze kilka roślin kwitnie, jak widać na zdjęciu...


Pora na pożegnanie z latem,  zielonym ogrodem i słońcem ;wrócą dopiero za rok:))
 Przed nami wiele deszczowych dni, oby tylko zachować słońce w sercu i pogodę ducha:))
Tego życzę Wam i sobie:))
Miłej niedzieli:))




17 komentarzy:

  1. Jaki przyjemny kacik do wypicia kawki,poprostu uroczy,ogrod tez cudny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam Cie, Sylwio serdecznie, u Ciebie pewno w Szwajcarii jeszcze całkiem ciepło?

      Usuń
  2. Witam i zazdroszczę ogrodu... Faktycznie jeszcze lato czuć...mmm przyjemna zieleń z bielą i te różowe akcenty przy tym - bardzo lubię takie zestawienie...
    Eh pozostaje mieć nadzieję, że i kiedyś u nas będzie podobnie.
    Pozdrawiam i udanej niedzieli życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci się uda, wystarczy mocno tego chcieć;))
      Kiedy ja zaczynałam swoje prace w ogrodzie rosło na nim zboże , które trzeba było ściąć pod fundamenty domu:)
      Miłej niedzieli, pozdrawiam

      Usuń
    2. U nas był rzepak :))
      Pocieszające, że wielu z nas tak zaczynało i udało się :)
      Ja tylko dodaję do mojego męża, że poza chęciami potrzeba jeszcze pokory i cierpliwości :)

      Usuń
    3. Święta prawda- pokora i cierpliwość potrzebne są nie tylko przy zakładaniu ogrodu:)

      Usuń
  3. Wszystko na zdjęciach wymuskane i wypieszczone: i ogród, i kącik odpoczynkowy. Pięknie! Szkoda, że trzeba to pożegnać na kilka miesięcy, choć jeszcze wiele pięknych, jesiennych dni przed nami:)Jeszcze w październiku potrafi być zachwycająco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszyscy na to pewnie liczymy, że jesień podaruje nam jeszcze jakieś słoneczne dni;))
      Taki mamy właśnie dzisiaj, może nawet uda się nam pojechać na wycieczkę rowerową?

      Usuń
  4. Ale śliczny ogród i ten kącik - jak z filmu z epoki! Zachwycający:), ja marzę o ogrodzie...

    buziak:)

    aniutka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ide sobie uszyc biala dynie..oczarowalas mnie nia na tym bocznym pasku.Pieknie u Ciebie, goscinnie, i inspirujaco..Piekny blog.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Zasiadłam" na chwilę u Ciebie.
    Dziękuje za herbatkę-rozkoszować się ułamkiem sekund w ciszy ,w zgodzie z naturą-dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny masz ogród , a kawka na takim stoliczku podana to bajka :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo uroczy ogród, zwłaszcza ażurowy stolik i piękne krzesła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bajecznie !, mnie by juz wystarczyło tylko to !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)