niedziela, 26 sierpnia 2012

Letnie bukiety


Cześć kochane:))
Jestem pewna,że Wam też często zdarza się wracać do domu z naręczem kwiatów.Niezależnie od tego skąd wracacie- czy z ogrodu, wyprawy na łąkę czy na targ-kończy się to często bukietem w sporym naczyniu,cieszącym oczy przez najbliższych kilka dni, a nawet i dłużej.Spora część kompozycji kwiatowych  dobrze wygląda jeszcze długo po wstawieniu do wody, po prostu dobrze się zasuszają.
Przygotowałam dla Was zestawienie moich letnich bukietów, które wykonałam tego lata.






















Nawet nie sądziłam,że tyle się tego zbierze przez całe lato!

Miłej niedzieli wszystkim:))






10 komentarzy:

  1. Śliczne ! zdolniacha z Ciebie tylko pozazdrościć :)
    pozdrawiam
    AG

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne dekoracje! Musiało to pochłaniać dużo czasu,ale widać że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż mi trudno uwierzyć, że wszystkie są z mojego ogrodu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Ile inspiracji! Dziękuję za te wspaniałości, a słoneczniki cudo, ehh i ta biała waza... lecę zrywać kwiaty:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, no spiesz się, póki jest jeszcze co zrywać:))

      Usuń
  5. Wpadłam na chwile odpoczynku-błogo i wspaniale,dziękuje.
    Ela

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten stokrotkowy najbardziej mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)