sobota, 8 czerwca 2013

Moja pierwsza Tilda


Witajcie, Kochani:))

Pomyśleć,że
jeszcze w zeszłym roku nie wiedziałam
co to TILDA.
Kiedy jednak się tego dowiedziałam
zapragnęłam też ją posiadać;))


                                 Rozważałam różne warianty kolorystyczne,
ale w końcu i tak uszyłam białą.
Hi, hi;))

                   Nie wiedziałam  jednak,że tak
                trudno sfotografować białego anioła
Wybaczcie więc jakość zdjęć
no i bądźcie wyrozumiali
pamiętając,że to moja pierwsza
w  całym życiu TILDA:))

                  Inspiracje zaczerpnęłam z książki
                                           Buchmanna "Przytulne dekoracje"

Uszycie Tildy zajęło mi
całe dwa popołudnia.
Musiałam rozgryźć wykroje
których nigdy w życiu
nie stosowałam,
nie było łatwo, muszę przyznać:))
Ale teraz JĄ MAM!!!
I bardzo się z niej cieszę:))

Wybaczcie mi,że tak was rzadko
odwiedzam.
Postaram się nadrobić zaległości wkrótce:)
MIłego, pełnego słońca
weekendu Wam życzę:))

21 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ślicznie wyszła. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyszła, ale wróciła...
      Taki żarcik;))
      Buziaki, Aniu

      Usuń
  2. Pięknie wyszła:)a jakie ma śliczne ubranko no no:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna anielica i jaki ma piękny sweterek:)
    Pierwsze koty za płoty:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeslicznie wyszla Ci :) Piekny sweterek jej zrobilas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna!! Bardzo udany debiut!! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna panna, uroczo ubrana,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyszła ślicznie! Ubranko ma boskie:))), ja chyba nigdy się nie odważę:(

    buziole!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, ale dojrzałam do podjecia wyzwania...
      Ty też , Kochana dojrzejesz do tego, by ją uszy;, to tylko kwestia czasu;))

      Usuń
  8. No bardzo bardzo śliczna lala:)gratuluję i troszkę zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty też jesteś śliczna, nie ma czego zazdrościć:)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  9. Bardzo ładna Tilda - anioł :)!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza wyszła Ci śliczna, więc kolejne będą równie piękne bo Tildy wciągają :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i nie ostatnia mam nadzieję! Dla mnie wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka piekna wręcz niebiańska zapraszam do mnie klubtilda.blogspot.com Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna!!! Taka tajemnicza:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)