piątek, 8 czerwca 2012

spóźniony post zamiast euro2012

a mecz za chwilę  i kibice  gotowi...


...zaganiany człowiek taki...
nie sądzicie,że  ten ciągły brak czasu staje się jakąś uogólnioną pandemią.?..
 Tak dawno , wydawałoby się, ustalono,że będziemy gospodarzami mistrzostw, że mamy tak wiele czasu na przygotowania, a tu 4 lata minęły  nadspodziewanie szybko- i rozpoczęcie już dzisiaj!
Cała Polska w barwach biało- czerwonych, nawet małe dzieci  ubrane i umalowane dwubarwnie .

A ja nieco przekornie- nie żebym się nie ekscytowała. jak wszyscy..nie.., ale mam do wykonania plan...Zaległy post o Dniu Matki.
Co prawda minęło już kilka dni od ich Święta,  ale mimo to postanowiłam umieścić zdjęcia aranżacji stołu  przygotowanego specjalnie na tę okliczność.
Każdego dnia dziękuję Bogu, że moja Mama jest z nami i choć mam świadomośc upływającego czasu- a może właśnie dlatego- pragnę, by ten dzień nie przeszedł bez echa ani tego roku , ani w  następne lata...
Niech nasze kochane Mamy żyją jak najdłużej, bo kiedy są z nami, świat nie wydaje się jeszcze  taki zły i przerażający, jakim będzie bez nich...



kończę, bo mecz już się zaczął...
Wszyscy trzymajmy kciuki za naszych!!!!










1 komentarz:

  1. Jak pieknie nakryty stol. Porcelane masz nadzwyczajna, z takich pieknosci z pewnoscia kawka smakuje wysmienicie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)