niedziela, 10 czerwca 2012

Zapachniało jaśminem

Uwielbiam białe kwiaty.
Najchętniej otaczam się właśnie nimi.
Biel jest kolorem, który nigdy mi się chyba  nie znudzi...
Mam sporo kwiatów i krzewów w ogrodzie , które kwitną na biało.
Dzisiejsza aranżacja  niedzielnego stołu jest właśnie w bieli.
Za chwilę przyjdzie moja mama na obiad. Mam nadzieję, że jej się ta aranżacja spodoba...
Nie odmówiłam sobie przyjemności udekorowania nie tylko salonu, ale również wejścia do domu oraz tarasu .






Słonecznego dnia zaglądającym i miłego następnego tygodnia.

4 komentarze:

  1. Cudna aranzacja.Mama z pewnoscia bedzie zachwycona.U mnie na jasmin trzeba jeszcze poczekac a wyglada na to,ze w tym roku nie bedzie dane mi go wachac,bo w piatek wyjezdzam na polnoc a jak wroce do Oslo to akurat przekwitnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Marto ,
    No, no ten Twój Lniany Zaułek to bardzo ciekawe miejsce !
    Ślicznie mieszkasz !
    Chętnie będę tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześlicznie tu u Ciebie, będę zaglądać:-)

    (warto usunąć weryfikację obrazkową)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kwiaty jasminu sa niezwykle delikatne i piekne.
    Slicznie masz na tarasie jak i w salonie, bardzo pieknie udekorowalas stol.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)