poniedziałek, 16 lipca 2012

Koronkowa lampa ,zasłonki z obrusa i taras w turkusie

                                            Działań w bilbliotece część dalsza...
                               Po metamorfozie komody, przyszedł czas na okno.
         Podsuwając Ani  a "Za moimi drzwiami" pomysły na sposób zawieszenia koronek nad łóżko, sama wpadłam na pomysł, by wykorzystać jako zasłonkę obrus z haftem Richelieu, drapując go odpowiednio i podpinając.
                                                  Gotowe wyglądają tak:



Skoro koronki w oknie, to może i lampa z koronką?



Przyznam się Wam,że najpierw powiesiłam lampę ( no nie ja -mąż) a dopiero potem naklejałam na wiszącej. Łatwo nie było, ale chciałam uzyskać efekt od razu, a MKM był nieobecny w tym momencie, więc nie mógł zdjąć lampy...
Zostało mi jeszcze troche rozrobionej farby
- a tu na tarasie meble aż się prosiły o przemalowanie,
skusiłam się i...




Jak Wam się podoba?
Chętnie wysłucham opinii- z lekką obawą czekam na  komentarze.
Pozdrawiam wszystkich i witam Snow w gronie członków.




6 komentarzy:

  1. Very nice change! The tablecloth with lovely lace curtain was made. Clever idea! I'll try to do with tablecloths that do not hardly ever use!
    Olympia

    OdpowiedzUsuń
  2. To nie jest w porządku! Weszłam w Twoje turkusowe malunki i już zaturkusiłam 5 rzeczy:)))))
    Pewnie jutro będę je znowu bielić, hi,hi.
    Czy ten fotel na tarasie to nie jest czasem kultowe kon-tiki? Fajnie to wygląda :)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rację- to właśnie są kultowe kon-tiki:))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. To się napracowałaś, ale pomysł fantastyczny. To niesamowite ile zastosowań mozna znalezc- jednej papierowej serwetki:))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Błądzę u Ciebie...marzę u siebie...podglądam Twój zakątek...tyle jeszcze do popatrzenia....tak dawno zapomniałam o Richelieu....może warto wrócić ?
    Dziękuję za chwile ciszy.
    Pozdrawiam,Elżbieta

    OdpowiedzUsuń
  6. Przemalowane meble fajnie się prezentują na tle zieleni z ogrodu. Jakaś odmiana cieszy człowieka - meble te same, a jednak coś nowego. Lampa ciekawie ozdobiona. jednolity kolor przerwany koronką - pomysłowo.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)