piątek, 16 czerwca 2017

scenka z sukulentami :)

Witam Wszystkich 
w ten dla większości jak sądzę wolny od pracy ,
słoneczny dzionek :)

Wczoraj troszkę posiedziałam na tarasie
zamiast w pracowni,
co nie znaczy,że nie pracowałam
nad miniaturkami :-)
Efaktem mojej pracy
jest ta oto 
miniaturowa scenka z sukulentami ,
miodunką i bukietem z suszek :)


Hi everyone !
I made this miniature scene with succulents 
sitting on my terrace :)





Życzę wszystkim miłego weekendu :-)

Wish you very nice weekend :-)

 M.Arta




13 komentarzy:

  1. Jakie śliczne i pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale własciwie powstały ot tak od niechcenia...:-0dłubałam sobie troche w fimo na tarasie...

      Usuń
  2. Martusiu:))coraz bardziej zaskakujesz tymi swoimi miniaturami:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem nawet siebie ;-) dzięki Bożenko <3

      Usuń
  3. Urocze sukulenty :) A już miodunka jest mi szczególnie bliska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć M.Arta,
    Te soczyste są wspaniałe. Dobra robota.
    Duży uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :-D U nas raz zimno, raz gorąco w weekend, oszaleć można. Nie będzie owoców, kwiatuszki zmarzły, taka przykrość. Ale może w ten weekend też posiedzę na dworze, hehe Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje malenstwa !!! :)))) Cuuudownie wyzlo :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Martuś ;-)))
    A ja dziś zwiedzałam Muzeum Lalek i cały czas myślałam o Tobie ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)