piątek, 16 czerwca 2017

scenka z sukulentami :)

Witam Wszystkich 
w ten dla większości jak sądzę wolny od pracy ,
słoneczny dzionek :)

Wczoraj troszkę posiedziałam na tarasie
zamiast w pracowni,
co nie znaczy,że nie pracowałam
nad miniaturkami :-)
Efaktem mojej pracy
jest ta oto 
miniaturowa scenka z sukulentami ,
miodunką i bukietem z suszek :)


Hi everyone !
I made this miniature scene with succulents 
sitting on my terrace :)





Życzę wszystkim miłego weekendu :-)

Wish you very nice weekend :-)

 M.Arta




24 komentarze:

  1. Jakie śliczne i pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, ale własciwie powstały ot tak od niechcenia...:-0dłubałam sobie troche w fimo na tarasie...

      Usuń
  2. Martusiu:))coraz bardziej zaskakujesz tymi swoimi miniaturami:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocze sukulenty :) A już miodunka jest mi szczególnie bliska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć M.Arta,
    Te soczyste są wspaniałe. Dobra robota.
    Duży uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne :-D U nas raz zimno, raz gorąco w weekend, oszaleć można. Nie będzie owoców, kwiatuszki zmarzły, taka przykrość. Ale może w ten weekend też posiedzę na dworze, hehe Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te Twoje malenstwa !!! :)))) Cuuudownie wyzlo :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Martuś ;-)))
    A ja dziś zwiedzałam Muzeum Lalek i cały czas myślałam o Tobie ;-)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. lovely: -w from us once cold, once hot in the weekend, you can go crazy. there will be fruit, flowers are so cold, so annoying. But maybe this weekend I will also be sitting outside, hehe greetings cordially

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  9. A już miodunka jest mi szczególnie bliska :D


    slotxo
    sa-gaming

    OdpowiedzUsuń
  10. Wonderful knowlegde, it cleared my some points Thanks a lot
    SA Gaming
    บาคาร่า
    SAGaming78

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)