sobota, 23 września 2017

Wrenisaż... i po....

Wernisaż... i już po wernisażu...
W dwóch słowach:
było magicznie...
MAGICZNIE....!!!!!

Podobno nie tylko dla mnie 
były cudowne słowa podziękowań skierowanych w moją stronę za radość ,
którą ludziom podarowałam...
wszyscy podkreślali jaka to ja niezwykła jestem..

...a ja tylko zwykłą pasjonatką jestem przecie...
Były kwiaty i magia, uściski, łzy wzruszenia i magia...
wywiady do kilku telewizji i stacji radiowych... 
Czułam, że podczas prezentacji otworzyłam wrota mojej duszy 
a wszyscy zdawali się słuchać jak zaczarowani...to było piękne...
myślę że każdy, wychodząc z wernisażu stał się jeszcze lepszym ,
widzącym więcej człowiekiem...
Dla takich chwil warto żyć...
 

Wiadomość dopisana:-)
Jaddis pierwsza dostrzegła wzmiankę o mnie w Teleexpresie :-)
To dopiero była niespodzianka!!!!

Szara Sowo,
prosiłaś o relację, to jedyne co mam :-):


https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fteleexpress.tvp.pl%2F34113284%2Fminiatury-sluza-jej-za-wypelnienie-czasu&h=ATPI19YaB2AoJPmJrZctTnt9zSn_BkCWaFnUmtPO-YsXsj4cCzXFUgcOdgtQkWAtdKatOcQMilMqMvKKX9iRRWYStrcxXOZiSA-LbJ8iqifcbcnV4FvRWtDMx8PoHRB6r-avQUr3hRrH


Buziaki dla Wszystkich xxx

Wasza M.Arta

21 komentarzy:

  1. Cieszę się razem z Tobą. Tylko, gdzie jest obszerny reportaż. Wrzucaj fotki na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, poniżej dość obszerna relacja :-)

      http://www.siewie.tv/artykuly/aktualnosci/7304-miniatury-marty-szyfer-dopadlik-z-sieradza

      Usuń
  2. Gratulacje Kochana:)))z całego serca:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, M.Arta,
    Cieszę się, że wszystko poszło dobrze. Gratulacje!
    Duży uścisk
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuuuudownie Kochana !!! Jestes wyjatkowa i Twoj Talent wyjatkowy jest Zasluzylas na pochwaly Cuuuudownie !!! :))) Baardzo sie ciesze ,ze wszystko dobrze sie udalo Martus :)))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)))) Buuuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje wszystkim za miłe mojej duszy słowa <Pozdrawiam wszystkich najcieplej jak potrafię!!!
      Na koniec nieco obszerniejsza relacja z wystawy:

      http://www.siewie.tv/artykuly/aktualnosci/7304-miniatury-marty-szyfer-dopadlik-z-sieradza

      Usuń
  5. I'm glad to be with you. only where there is extensive coverage. upload photos to the blog.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie pozdrawiam. Szukam drogi, by wrócić, stęskniłam się :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się Twoje prace ;) Jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  8. I really like the blog and I hope people will have a new blog, thanks for the blog

    FA Chai slot

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)