niedziela, 13 sierpnia 2017

Pomocnik ogrodowy\garden helper :-)

Witajcie Kochani :-)

Wiem,ze nie powiem niczego nowego
stwierdzeniem, że
zaganiany człowiek taki i  czas płynie tak 
niezwykle szybko...
Niemniej powiem to, bo własnie tak jest...
Do mojej autorskiej wystawy
pozostało już ok. 5 tygodni...
To dużo i niewiele jednocześnie...
Wciąż tworzą się nowe miniaturki
a jednocześnie pracuję na aranżacjami
z wykorzystaniem tych, które już wykonałam.

Dziś pokażę nową dioramę.
Do pomocnika ogrodowego użyłam oprócz
nowego drewna starych desek
z domu o 120-letniej historii...
Jeśli ktoś śledził mój blog od 
początku, być może pamięta aranżacje 
w skali 1:1 z wykorzystaniem
innych desek z tego samego domu...
Ta tekstura...
Nie do podrobienia...
Uwielbiam przedmioty z duszą :-)








Part of the wood, that i used 
to make the  arrangement comes from a house
that has a documented
120-years-old history :-)

Przepraszam Was, że wpadam tylko na chwilę...
wpadam kiedy tylko mogę :-)

Buziaki dla Wszystkich
(nie tylko tych, którzy mnie jeszcze nie 
zapomnieli :-)


Have a nice weekend:-)

Wasza M.Arta
Your`s M.Arta


31 komentarzy:

  1. Zachwycające! :)) Napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna diorama i taka realistyczna. Uwielbiam oglądać Twoje prace, szkoda, że tak rzadko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Częsciej umieszczam posty na fb :

      https://www.facebook.com/MartaFerdo

      Bardzo dziękuję Szara Sowo za miłe słowa :-)

      Usuń
  3. Oj Martusiu:)Ciebie nie można zapomnieć:))To co robisz to jakaś magia jest:)))
    pozdrawiam i trzymam kciuki za sukces:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe słowa od milusiej osoby :-) Dzieki Bożenko xxx

      Usuń
  4. Cześć M.Arta,
    Ta winieta jest piękna. Uwielbiam stare drewno i akcesoria są niesamowite. Dobra robota.
    Duży uścisk,
    Giac

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach...! Cudne, magiczne, klimatyczne, do zakochania :) Kiedyś próbowałam siłować się z tym tematem ale poległam, więc tym bardziej podziwiam... Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze poddałaś się za łatwo ? :-)
      Dzieki za miłe słowa i pozdrawiam serdecznie xx

      Usuń
  6. Wspaniały pomocnik i jak dobrze wyposażony .Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cuuudnie wyszlo :)))) Uwielbiam te twoje malenstwa :))) Trzymam mooocno kciuki za Twoja wystawe !!!! :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Martus :))) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, dzięki, dzięki!!!
      Buziaki, buziaki, buziaki !!!

      Usuń
  8. marysiu:) you can not forget :)) what you do is some magic is
    I greet and keep my fingers crossed for success.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozdrawiam Cie Cieplutko Martus :))) Buziaki :)


    918kiss
    vscr888gourp

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)