niedziela, 3 września 2017

Jesień w bieli / autumn in white

Witajcie Kochani :-)
Coraz bliżej do wystawy
w związku z tym czasu mam coraz mniej,
ale wpadłam chociaż na chwilę ...



Hmmm...
To jedna z moich pierwszych dioram ze światłem...
i oczywiście w bieli :-)
Trochę shabby chic, trocę prymitywnych elementów,
jak chociażby te białe dynie z doniczek
czy z tkanin...

Mam nadzieje,że Wam się podoba...

Muszę wracać do swoich zdjęć
do pokazu multimudialnego 
na wystawę :-)
Trzymajcie kciuki,
to już 22.09.2017!

Buziaki!
Wasza M.Arta



7 komentarzy:

  1. Szczerze podziwiam. Mam nadzieję, że prezentacje wrzucisz na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko co białe jest piękne. Ludzie, którzy aranżują swoje wnętrza w bieli mają u mnie plusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Everything that is white is beautiful. The people who arrange their interiors in white have a plus for me

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jesteś w trudnej sytuacji finansowej? to ten artykuł jest dla ciebie, moja pożyczka została zatwierdzona przez ofertę pożyczki pana Pedro, którą przekazała mi jego firma pożyczkowa, gdy banki odrzuciły mój wniosek o pożyczkę z powodu złego kredytu, ale Pedro i jego firma pożyczkowa udzielili mi pożyczki w wysokości 7 milionów USDOLLAR na stawka 3 proc. Jestem bardzo wdzięczny i chcę podzielić się tym wszystkim z tobą, szukając jakiegokolwiek rodzaju pożyczki, aby skontaktować się z bezpośrednim adresem e-mail biura pożyczki pedro: pedroloanss@gmail.com lub whatsapp go na: +18632310632.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)