piątek, 7 sierpnia 2015

CANDY -pachnące, mydełkowe :-)




                                                        Witajcie, kochani :)
Dziś krótko i na temat !
Na ten wpis złożyły się dwie okazje-
400-setny post oraz mój powrót na bloga:))

Ogłaszam Wszem i Wobec swoje CANDY:))
Zasady jakie wszyscy dobrze znają.
Po pierwsze- należy być obserwatorem 
Lnianego Zaułka.
Po drugie- podlinkować post i umieścić baner
z CANDY na swoim blogu;
kto wybierze dwie opcje kolorystyczne,
 umieszcza dwa banery z candy)
Po trzecie  i najważniejsze:
zgłosić swój akces w komentarzach pod postem.

Z racji tego, że nie mogłam zdecydować
jaki kolor wybrać,
postanowiłam w moim CANDY
dać Wam możliwość  wygrania
aż dwóch wersji kolorystycznych
miętowej oraz liliowo-lawendowej,
wiąże się to z losowaniem
dwóch osób.
W komentarzach podajcie proszę, 
w losowaniu którego koloru 
chcecie wziąć udział.
Czy odpowiada Wam taka forma?
Mam nadzieję,że moje cukiereczki
przypadły Wam do gustu:)
Nadmienię,że mydełka są
100% handmade,
powstały na bazie masła shea:)
Potpourri  dla Was też przygotowałam
własnoręcznie ze zbieranych w ogrodzie
i na łąkach  kwiatów:)






I kilka szczegółów w drugiej wersji:)





Zgłoszenia do 15.09.2019 r.
Losowanie dwóch szczęśliwych
(mam nadzieję,że szczęśliwych:-)
zwycięzców dnia następnego,
czyli 16.09.2015r

Dziękując za odwiedziny
oraz miłe słowa w komentarzach
życzę Wam miłego weekendu:))

Wasza M.Arta 

40 komentarzy:

  1. Zgłaszam się na wersję lawendową :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne te mydełka!! Ja bardzo bym chciała turkusowe:)) Dlatego szybko rezerwuję kolejkę i gratuluję 400-go postu...ależ to jest osiągnięcie...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję Twojego bloga od dawna i z wielką przyjemnością:)
    Wstawiam baner miętowy lecz lawendowy komplet będzie dla mnie równie miły - jako prezencik - mam 15 września urodziny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lawendowa zdecydowanie :) Gratuluje 400 posta :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gostei de visitar o blog.
    Um abraço e bom fim de semana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję 400 setnego postu:) Mydełka lawendowe chętnie przygarnę. Pozdrawiam i życzę następnej 400-setki. Biegnę wstawić banerek

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie może mnie tu zabraknąć :)))) Gratuluję 400 setnego posta, kiedy ja do tylu dojdę, ech...
    Tak więc grzecznie staję w kolejce po miętowe mydełka. I od razu mówię, że jak bym je wygrała to oprawię w ramkę i powieszę, bo są takie śliiiiiiczne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze byłam ciekawa tych mydełek i mam cię juz od dawna wsród ulubionych, wybieram wersję miętową i banerek umieszczam u siebie , gdzie serdecznie zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się po lawendową wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Banerek na moim blogu- http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

      Usuń
  10. Ślicznie wyglądają te zestawy. Uwielbiam lawendę, więc jeśli szczęście mi dopisze, to poproszę zestaw numer 2.
    Baner u mnie: http://picot-picot.blogspot.com/
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię lawendę ... ale w miętowej wersji jest mydełko z konikiem więc poproszę miętową.

    OdpowiedzUsuń
  12. Martusiu, juz jestem i usatwiam sie w kolejce. Oba zestawy sa przeurocze,trudny wybor... to moze na niebieskie sie zdecyduje. A 16 wrzesnia mam imieniny, to moze szczescie mi dopisze:) Usciski:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycił mnie aniołek - jest w obu wersjach kolorystycznych, ale wygrał turkus, bo... jest konik, z powodu którego oszalałaby ze szczęścia moja Córa ;-)
    Ustawiam się w kolejce!
    Pozdrawiam
    Ola - Lexie's Art
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. O mydełko koniczek. Moja Pchełka zakochana jest w konikach więc oszaleje ze szczęścia jak zobaczy mydełko. Dlatego zgłaszam się po miętowy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana i chetnie przygarnę naturalne mydełka ;)) tylko jak zawsze nie mogę sie zdecydować choć lawendowe kolory sa mi bardzo bliskie wiec lawenda górą

    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie przyłączę się do zabawy:) Oba piękne kolorki ale z racji koloru w łazience zdecydowanie fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się ustawiam po pierwszą wersję, rybka dla pirata-łobuza, aniołek dla najmłodszej co by ją chronił, bo rękę złamała, konik dla najstarszej, a potpurri dla mamusi czyli dla mnie:)))))))) dla każdego coś dobrego:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam swój udział w obu kolorkach. Uwielbiam oba. Wspaniałe dzieła, ale masz zręczne ręce.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie przygarnęłabym oba zestawy. No, ale nie można być tak zachłannym i ustawiam się grzecznie w kolejce po zestaw lawendowy. Banerek już wisi i oczywiście obserwuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne zestawy, ale dla mnie fajniejszy pierwszy w niebieskościach :)))
    Fajnie, że wróciłaś do pisania bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  21. cudowne mydełka...lawendowe pięknie by pachniały i wyglądały w mojej posagowej skrzyni-szkoda byłoby mi je używać-to takie małe dzieła sztuki:))

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja zgłaszam się po te lawendowe. Losowanie 16 września - w moje imieniny. Może będę miała szczęście!!!! Zapraszam również do mnie.
    http://creatormarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Przecudowne mydełka. Skuszę się na zestawik lawendowy. :) Banerek na http://sielski-domek.blogspot.com/ już jest. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham mydełka :) kolor ten niebieskawy poprosze, aaaaaa jakie pieke

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się do zabawy a kolor lawendowy jest super fajowy :)) obserwuje a banerek u mnie www.blogchmurki.blogspot.com pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się po piękne mydełka :)
    Obserwuję jako Milena Kafka a baner wisi tu ---> Mój blog Ma i Bla

    OdpowiedzUsuń
  27. Lepiej późno niż wcale więc i ja zapisuję się po mydełka. Te niebieskie jeśli można :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oba zestawy bardzo mi się podobają i staję w kolejce. Banerki na blogu http://krzyzykowe-szalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi się podobają oba zestawy :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
  30. Przyłączam się do zabawy :) Wybieram wersję miętową. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Uff.. i ja w końcu dotarłam ;-))))
    Niebieski - fioletowy...
    fioletowy - niebieski...
    ??
    Oba cudne ale do mojej morskiej łazienki niebieski bardziej będzie pasować... Będzie leżec i pachnieć bo oczywiście nie pozwolę nikomu nawet dotknąć ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Uff.. i ja w końcu dotarłam ;-))))
    Niebieski - fioletowy...
    fioletowy - niebieski...
    ??
    Oba cudne ale do mojej morskiej łazienki niebieski bardziej będzie pasować... Będzie leżec i pachnieć bo oczywiście nie pozwolę nikomu nawet dotknąć ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne są te mydełka, że ja od miesiąca nie mogę się zdecydować które. W końcu postanowiłam, że fioletowe, bo idealne dla męża. On po prostu nie wyobraża sobie kąpieli, czy prysznica bez mydełka, koniecznie o kwiatowym zapachu.
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Obie wersje przecudne!! Zgłaszam się do obu,banerki na dole bloga :) Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne mydełka :)
    Zgłaszam się po lawendowe

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się:) Wybieram obie wersje i oba banerki lądują na pasku bocznym na moim blogu http://zaczarowanypapier.blogspot.com/ obserwuję jako Natalia F

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje dla wytrwałej blogerki :)
    Gdybym wygrała wersję miętową byłoby pięknie i pachnąco :)
    Pozdrawiam
    Agata
    mulinkiija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)