sobota, 15 sierpnia 2015

Tags free, blaszki i prezenty dla Marylki:)

Witajcie Kochani:)

Wiedziałam,że szyldziki będą tylko sprawą czasu:)
Kiedy wychodzi  się z założenia,
że nie święci garnki lepią,
mogą powstawać różne rzeczy których
się po sobie nie spodziewamy:)
W planach było zaledwie kilka szyldzików
na imieniny Marylki,jednak
niechcący powstało ich trochę więcej...






Oprócz szyldzików przyprawowych
pokusiłam się o wykonanie nieco większych, 
takich z cytatami.



I jeszcze jeden dla pewnego osiemnastolatka,
który nas dzisiaj odwiedził:)






 i całkiem małe;
to moje wprawki, od nich zaczęłam :)





Dziś imieniny mojej Marylki.
Przygotowałam kilka mydełek oraz szyldzików,
mam nadzieję,że prezenciki
Jej się spodobają:-)



Na koniec coś dla Was:)
Przygotowałam kolaż
z tagami w stylu vintage.


Zapraszam na candy z domowymi mydełkami:)

Miłego weekendu:))

Wasza M.Arta





















14 komentarzy:

  1. Świetnie że zajęłaś się " produkcją" szyldzików bo pięknie Tobie wychodzą. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne szyldziki!!!! Martusiu, przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szyldziki nietypowe, świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prace, trzeba mieć wiele cierpliwości, aby takie cuda wykonać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w Lnianym Izabel:)
      Dzięki za miłe słowa:)

      Usuń
  5. Niechcący powstały...fajnie zabrzmiało:) piękne niespodzianki przygotowałaś.Twoje mydełka wyglądają cudnie i zapach zapewne też.Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w Lnianym:)
      Fakt- rozpędziłam się, ale rzeczywiscie dobrze sie pracowało z tymi blaszkami, więc powstało wiecej niż w założeniu:)
      Pozdrawiam Aniu:)

      Usuń
  6. Martusiu, cudne te wszystkie szyldziki, ale kiedy Ty masz czas na to wszystko? Ja mam glowe pelna pomyslow , ale czasowo nie wyrabiam:)))) Buziaczki i zycze milej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mam czas... powiem tak- latem śpię mniej :-)
      Po prostu mniej ...
      KOńczyłam blaszki kiedy moi goscie jeszcze spali...
      Miłej niedzieli, Kamilko:)

      Usuń
  7. świetnie się prezentują te szyldziki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne nietypowe te blaszki z nazwami ziół. w ogóle wszystkie są ok:))

    OdpowiedzUsuń
  9. marta ty zdolniacho piękne szyldziki i prezencki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)