czwartek, 30 czerwca 2016

Totalny shabby chic :-)


Witajcie Kochani  :-)
Cóż tu powiedzieć na początek 
po długiej przerwie?...
Przepraszam?
Mało!
Wybaczcie?
Pewnie też nie!
Zniknęłam, bo moja pracownia
zupełnie mnie zaanektowała...
Tworzycie, więc każdy wie, jak to jest :-)

Dziś coś zgoła odmiennego
od dotychczasowych postów
o miniaturkach...:-)
Coś w skali 1:1

Pojawił się 
nowy element w mojej sypialni,
który dopełnił całości .
Długo go szukałam, 
ale wreszcie dziś, bardzo rano
wstawiłam go do sypialni 
i bardzo się cieszę,
że go mam!!!
Drzwi są autentyczne, ze starego domu
w trakcie rozbiórki,
nie postarzane, a naprawdę stare!!!


Jak Wam się podobają?

Nie ukrywam,że mnie bardzo!


Kto chciałby być na bieżąco,
łatwo mnie znaleźć na Fb

Marta Ferdo
small seller of dreams
Podaję link:

https://www.facebook.com/MartaFerdo


Życzę Wam
najlepszych wakacji,
 pełnych świetnych podróży
 i niezapomnianych wrażeń :-)
Dziękuję Wszystkim tym,
którzy jeszcze mnie nie zapomnieli :-)

Wasza (wciąż) 
M.Arta






27 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. ja go kocham, a mąż nawet dzisiaj ich nie zauważył, hi, hi, hi !

      Usuń
  2. Znając Twoje upodobanie drzwi mocno ugryzione przez czas jak najbardziej na miejscu. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie,że tak wiele o mnie wiesz ,Kochana Alicjo ! Buziaki <3

      Usuń
  3. Pamiętałam, niepokoiłam się trochę co też tworzysz i proszę... uściski serdeczne :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenko Miła! Kochana! Wszystko w porządku, tylko ciągle stawiam przed soba nowe wyzwania, testuje noqwe techniki...uściski serdeczne!

      Usuń
  4. Drzwi super, cudnie wpasowały się w klimat Twojej sypialni. Bardzo, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam , Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe. Marze o takich. Nie bardzo sobie radze na Fb, dlatego proszę nie opuszczaj bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Sowo za te słowa, postaram sie tu bywać, moze nie za często, bo do wrzesnia juz tylko dwa mniesiące, ale nie zawiode Cię i... dziękuję <3 <3 <3

      Usuń
  6. Oj trudno zapomina się o takich blogach jak twój... Super drzwi!
    GIVEAWAY u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
  7. Klimat Twojej sypialni jest jak najbardziej również moim klimatem:))))super:)))bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Taaak... ja wiem jak to jest zaginąć we własnej pracowni - sama to przeżywam ;-)))
    Klimat Twojego domu zachwyca mnie wciąż i niezmiennie.
    A u mnie też o zmianach w mieszkaniu - zapraszam Cię do mojego świata ;-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj po długim czasie Kasiu! Dzieki za zaproszenie! :-)

      Usuń
  9. Bardzo klimatycznie, pięknie:-)Oj brakuje mi tych Twoich malutkich cudeniek:-) ale będę czekać jak zaprezentujesz je wszystkie:-))) dobrze, że do września już niedaleko:-)Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj po dłuższej nieobecności :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kreacje :) Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z te drzwi nie gniewamy się nawet za Twoją nieobecność :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! I love shabby chic! Greetings from Montreal, Canada. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz widze podobny styl do mnie. Stare + Nowe tworzy prawdziwe piękno w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co tu dużo mówić przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marta, to już cztery miesiące!!! Czas wrócić do nas!

    OdpowiedzUsuń
  17. Martusiu, gdzie jestes? tesknimy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. O Matko!
    Dziewczyny i chłopaki- wrócę, jutro, obiecuje i... kocham Was!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. z takim talentem trzeba się chyba urodzić..:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)