poniedziałek, 15 września 2014

Wyniki CANDY

Witajcie, Kochani:-)
Przepraszam za jednodniowe opóźnienie
w ogłoszeniu wyników.
Wszystkim uczestnikom
dziękuję serdecznie za udział 
w zabawie.
Do Candy zgłosiły się 53 osoby,
niestety jedna osoba zgłosiła
sie po terminie, więc były 52
głosy ważne.


W wyniku losowania
niniejszym ogłaszam,że

szczęśliwym zwycięzcą jest:

ta  dam!!!!

ta dam!!!

ta dam!!!

No dobrze, już powiem...


***Chaga***!

Gratuluję wygranej, Chago:-)
Wyślij mi,proszę swój adres
na:

 saagora@gazeta.pl



Wszystkim pozostałym uczestnikom
dziękuję serdecznie za udział 
w zabawie.

Miłego weekendu:-)

Wasza M.arta


22 komentarze:

  1. Gratuluję :) to nie był mój czas hihi ale dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zwyciezczyni, a Tobie Martusiu, dziekuje za zabawe:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję...
    choć z ociupinką zazdrości ;-)))
    A Ciebie Martuś ściskam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Tradycyjnie, nie udało mi się :(
    Mimo to gratuluję zwyciężczyni !!!
    I pięknie dziękuję za fajna zabawę :)
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla szczęściary i podziękowania za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hurrra, to ja jestem tą szczęściarą :), już lecę wysłać adres. Tak mogę rozpoczynać każdy dzień :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściarze gratuluję! Pozdrawiam wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyni i dzięki za zabawę.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję zwycięzcy i się nie zniechęcam.... jeszcze nigdy nic nie wygrałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Serdecznie gratuluję wspaniałego prezentu Chago !!!
    Dziękuję i pozdrawiam słonecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i ja :-) Dziękuję za zabawę:-) Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję zwyciężczyni! I dziekuję za zabawę :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratulacje dla Hagi, cudny zestaw do ciebie pojedzie;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)