sobota, 25 października 2014

Aniołek ze szpulkami na początek sezonu bożonarodzeniowego :-)


Niniejszym ogłaszam, że
z powodu pewnego aniołka,
sezon dekoracji uważam za Otwarty: -

Wiem, wiem, 
że jeszcze październik
 i  do Świąt jeszcze sporo czasu,
ale z racji tego, że mam kilka ambitnych 
planów, których realizacja
może mi zająć sporo czasu,
postanowiłam zacząć  prace wcześniej.






Chodzi mi po głowie Świąteczny quilt ...
dużo pracy, to pewne,
ale jaki EFEKT ...
A gdyby tak dwa ...
... marzenie:-)
... zobaczymy ...

Miłego weekendu:-)

Wasza M.Arta









10 komentarzy:

  1. Martusiu, aniolek jest przeuroczy, slicznie rozpoczynasz ten sezon swiatecznych robotke:) Oj jestem ciekawa tje koldry...ja tez wykanczam moja dynie i mam postanowienie , ze od przyszlego weekendu tylko swiateczne prace...zobaczymy:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha... plany to ja też mam ;-)))
    Aniołek słodki
    Podejrzałam u wujka google co to quilt :P jak robisz to się koniecznie pochwal ;-)))
    Uścisków moc zasyłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zaczęłam robić szydełkowe kwiatki na kartki świąteczne czyli i u mnie sezon świąteczny otwarty :-). Fajny aniołek, taki inny niż wszystkie :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak się tylko wydaje, że jest jeszcze dużo czasu do świąt :) Aniołek cudny :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! moim zdaniem święta już za pasem:))) ani się obejrzymy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta w naszym blogowym świecie już się zaczęły !!! Anioł kapitalny - i ze szpulkami !!! Tak jak ja kocham - anielska szpulka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy aniołek Martuniu - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)