poniedziałek, 30 stycznia 2017

Regalik shabby chic na dzbanki lub koszyczki :)


Witajcie Kochani:-)

Zima jeszcze trzyma, ale
dzisiejsze słonko przygrzało mocniej
dajac nadzieję na rychła wiosnę...
Oby... :-)
Dziś pokażę mój najnowszy projekt,
aż mnie korci, by zdradzić od razu 
co zostało wykorzystane do wykonania tego
regaliku...
Powstrzymałam się jednak,
byście mogli sami spróbować zgadnąć... :-)



Bardzo jestem ciekawa odpowiedzi... :-)


Na razie pozdrawiam Wszystkich
bardzo gorąco :-)

Buziaki!
Wasza M.Arta




10 komentarzy:

  1. Nie mogę się nadziwić jak można takie maleństwa tworzyć, to chyba wzięło się ( to odczucie) po nieporównywalnych rozmiarach mebli z którymi mam do czynienia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mebelek super i imponująca kolekcja dzbanuszków :-). Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stworzone przez Ciebie rzeczy są niezwykłe!!!
    A mebelek, sama nie wiem, może zrobiłaś go z plastikowych pokrywek lub podstawek...
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzostwo wykonania i przepiękna prezentacja! Czyli mini uczta dla oka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć kochane dziewczyny! Sorrki, troche mnie nie było, cały czas sie szykuję do wyjazdu na kolejną wystawę...Powiem Wam wreszcie z czego zrobiłam regalik- po prostu z ... kubka po kawie ...:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)