piątek, 30 listopada 2012

Stół Królowej Śniegu

 
Witam Wszystkich:))
Wyobraźnia czasem  mnie zaskakuje- zdarza się,że np. wyprowadza nasz stół na dwór
 do ogrodu będącego w zimowej szacie....

Nic dziwnego jednak, skoro temat aranżacji
tak zimowy...
a dekoracje specjalnie zamrożone na tę okoliczność.


Możecie mi wierzyć lub nie-
nigdy szampan nie smakował nam tak dobrze
jak właśnie tego popołudnia
przy tym stole
w tej
niezwykłej,
naturalnej scenerii
o zachodzie słońca...

Bo:
"Życia nie mierzy się
ilością oddechów
tylko ilością chwil
które nam zapierają
dech w piersiach"
George Carlin

Do jutra, Kochani:))


18 komentarzy:

  1. no mi też zaparło dech w piersi!!! bardzo ciekawa aranżacja, a zamrożone dodatki idealnie wkomponowały się w scenerię ogrodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapamiętałam to popołudnie -zapadło mi głęboko w pamięć.To było niezwykłe doświadczenie:))

      Usuń
  2. Ślicznie to wygląda z bielą....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham biel, często przejawia się w moich aranżacjach:))

      Usuń
  3. Ohhh jak mi sie podoba! Nigdy bym nie pomyślała, że pryz tym stole jest tak przytulnie i ciepło mimo, że mrożony:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze powiedziane- rzeczywiście było ciepło i przytulnie, mimo,że...

      Usuń
  4. Stół piękny, a myśl bardzo trafiona:)) Pozdrawiam ciepło, aczkolwiek ostrożnie, z uwagi na ten lód :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Snow- lód tylko na zdjęciach...
      I ja pozdrawiam cieplutko:))

      Usuń
  5. pieknie ,ale już myślałam ,że teraz u Ciebie taki snieg

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie w Kotlinie dziś sypnęło, niestety :/
    stół niczym jak z Królowej Śniegu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie jesteś przyzwyczajona do wczesnych opadów w swoim regionie;)
      Właśnie się zastanawiałam czy królowej śniegu czy lodu- pomogłaś mi wybrać, dzięki Moniko:))

      Usuń
  7. Jesteś niesamowita :) W życiu bym nie wpadła na taki pomysł, mój stół waży 120 kg i mieszkam na 1 piętrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miałabyś pewne utrudnienia:)
      Ja tylko otworzyłam drzwi tarasowe i stół już był na zawnątrz...

      Usuń
  8. U nas na pomorzu posypało dziś odrobinkę i zaraz się rozpuściło, a wchodzę do Ciebie i co widzę śnieg i od razu mi się buzia ucieszyła. Bo ja tak kocham zimę i śnieg :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko Tobie się buzia uśmiechnęła- na razie nikt nie chce śniegu...

      Usuń
    2. Wiem wiem, jestem pod tym względem odchyłem od normy :)))
      Ale nic nie poradzę na to, że czekam na śnieg przez całe lato :)

      Usuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)