niedziela, 14 października 2012

haft wstążeczkowy -pierwsze kroki


Uczono nas w szkole, że aby pisać, trzeba poznać alfabet:)
Bardzo pragnęłam nauczyć się haftu wstążeczkowego.Nie znalazłam nigdzie zasad -widziałam w życiu jedną serwetkę z tym haftem.
Dziś postanowiłam się odważyć, chociaż spróbować ...



Jako,że kocham biały kolor, haft siłą rzeczy musiał być monochromatyczny.Nie miałam ani żadnego planu, ani nie posiłkowałam się wzorem- zresztą gdybym miała jakiś wzór, szybciej bym pewno zrezygnowała:)




Nie zajęło mi to moje haftowanie zbyt dużo czasu i mogę przyjąć,że jest na takim etapie,że można uznać je za
skończone;)






Na pewno długa droga przede mną, ale myślę,że można będzie uzyskać spektakularne efekty- ćwicząc i jeszcze raz ćwicząc:))
Chciałabym poznać zasady- na pewno wszystko jest w necie!
Miłej niedzieli wszystkim:))

21 komentarzy:

  1. koniecznie zajrzyj tu http://anstahe.blogspot.com/ Anstahe robi piękne hafty:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak przypuszczałam, że o takich wstążeczkach pisałaś :) Bardzo, bardzo udany debiut :) Podziwiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic tak nie dodaje otuchy jak dobre słowo:))
      Buziaki

      Usuń
  3. Bardzo ladny i nigdy nie widzialam bialego na bialym, ale musze szczerze przyznac , ze bardzo mi sie podoba, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba tak będzie zawsze- białe na białym- tak lubię

      Usuń
  4. Pierwszy raz widzę takie cudo i przyznam, że jestem zauroczona. =)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja zdziwiona, pracowało się ze wstążką całkiem, całkiem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Very nice attempt ! I liked the white !

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajnie to wyglada , życzę przyjemnej nauki :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!
    Chciałam Ci wysłać ksiązkę (a raczej jej skan:)) z opisami jak się to robi, ten haft wstązeczkowy oczywiście, ale jakoś nie widzę nigdzie maila do Ciebie. Nie wiem czy ja slepa, czy faktycznie go nie ma. Jesli jesteś zainteresowana to napisz do mnie na haniapiasecka@gmail.com a podeślę ten skan.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę pięknie o taki skan książki,z opisem jak sie robi haft wstążeczkowy,walczę z cięzka chorobą i muszę coś zrobic z wolnymczasem ,a ten haft mnie zafascynował
      Elzbieta
      mój adres mailowy;elzbieta494@wp.pl
      z góry ślicznie dziękuję

      Usuń
  9. a ja mogę prosić taki skan? miałam tę książke, ale ofiarowałam komuś, kto wyjechał daleko.... teraz jestem zafascynowana tym haftem, ale niestety nie mogę sobie pozwolić na zakup... zmogła mnie droga w lekach choroba... golczyk52@wp.pl proszę.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mario, wyślę Ci dziś wieczorem, lub najdalej jutro.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. WITAM !!! CZY JA MOGŁA BYM PROSIĆ O TAKI SKAN??

    Z GÓRY DZIĘKUJĘ.

    CO DO TWOICH PRAC TO BRAK MI TAKICH SŁÓW

    ABY TO OKREŚLIĆ SUPER,SUPER . POZDRAWIAM

    gosiastasek@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczności, też kiedyś chciałabym się nauczyć. Haftu nigdy nie próbowałam, a o wstążeczkowym nawet nie miałam pojęcia, że istnieje. Zainspirowałaś mnie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. witam czy ktos posiadalby skan ksiazki o hafcie wstazeczkowym (jezyk nie wazny) z gory dziekuje i pozdrawiam - moj mail
    krys.ka410@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)