środa, 18 listopada 2015

wszystko może się przydać ...:)



Kiedy pracuje się nad miniaturkami,
zaczyna się patrzeć zupełnie inaczej na przedmioty 
z najbliższego otoczenia i raptem coś,
co nie miało dla nas żadnej wartości i wylądowało by
 najpewniej w koszu,trafia do pudełeczka z  "przydasiami"
 które po mniejszej, czy większej obróbce
przeistoczą się w wielce przydatne miniaturki bądź ich części)
Puste ampułki zmieniają się w wazony, 
zatyczki od igieł jednorazowych stają się 
szklankami, wieczka z opakowań po śledziach 
stają się obrazami a same opakowania świetnie 
przeistaczają się np w wanny...
Wystarczy tylko uruchomić wyobraźnię:)




kapsel staje się tacką,



 odłamany element szklanej ampułki
lampką naftową(czy raczej kagankiem)...


Tak się prezentują wspomniane wyżej
przykrywki od pojemników ze śledziami w majonezie-
(wypukłości wykonane zostały pasta strukturalną)
Deku tylko na jednym  obrazku się udało;na drugim tło pomalowane na czarno nie sprawdziło się w przypadku naklejenia papieru ryżowego.

Zdaję sobie sprawę,ze moje działania są 
zaledwie raczkowaniem, ale póki mnie i Janka to bawi
będą powstawać kolejne drobiazgi:-)
A w mmiarę czasu na pewno nabędę doświadczenia:)



Zupełnie nie wiem, co z tym candy-
na 28 komentarzy,dwie osoby powiedziały, że chętnie
by przygarnęły moje dzbanuszki...

Wystawiać?
Jak myślicie?

Buziaki:)
Pa,pa:)
Wasza M.Arta









9 komentarzy:

  1. Wow, jakie maleńkie cudeńka zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowite są te drobinki , nieustannie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękną pasje sobie znaleźliście...
    cudowny pomysł na wspólne spędzanie czasu ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprawdzie ja nie tworzę miniaturek, ale też mam te oko, co wychwytuje przydasie w odpadkach :):):)
    Pewnie, że wystawiać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam za precyzję[ pewnie się powtarzam] ale taka prawda , zachwycasz mnie tym pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana jestem pełna podziwu i uznania, cudowne prace !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde słowo pozostawione przez Was w komentarzach, za czas
postom poświęcony...:)